خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۴ - فرزند فلکه ساعت
    زیبا بود

الصبر

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

"ادم از مو باریک تر میشه اما پاره نمیشه!!!"

یکی از جملاتیه که تو اخرین کار تئاترم گفتم؛ این روزها این جمله خیلی تو دهنم میاد وپشت بندش هم یه آه و...

از پیروز که بابا زنگ زد وگفت ما نمی تونیم بیاییم تهران و بعدش عمو زنگ زد وگفت تا ده دقیقه دیگه خودت رو برسون خونه باید بریم؛ از اون موقعی که رسیدم خونه و فقط تو چشمای عمو نگاه کردم و جرات پرسیدن چی شده رو نداشتم وتا اون موقع که زن عمو اومد بوسم کرد  وگفت: نگران نباش یه تصادف ساده اس وهر دو شون سالم اند...ومن فقط ساکت بودم و اشک میریختم...واز وقتی که توی ماشین نشستم که برسم پیش مامانم وبابام وتمام 5-6ساعت راه تو سکوت خودم بودم با خدا به این فکر میکردم که دل کی رو شکوندم که حدود یک ماهه دلم خونه!!!


یه  ادم هرچقدر هم که صبور باشه بل اخره یه جا کم میاره؛ نه؟

یه جا می بره نه؟

یه جا غرور دیگه براش معنی نداره نه؟

تو این چند وقت همش میگفتن "صبور باش"؛"گله نکنیا"؛"غرورت نشکنی ها"؛ "گریه نکنی ها بقیه دورت جمع میشن میپرسن چی شده؟"




دلم گرفته خدا...
دلم گرفته از زمین...
خدایا دلم برات تنگ شده!
دلم اسمون میخواد...
دلم فقط تو رو میخواد..
نور...
خودت کمک کن اماده بشم برای رسیدن...
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۴
ع.توسلی

نظرات  (۷)

سلام علیکم
نمی دونم چی بگم.. گاهی خیلی سخت میگذره اما میگذره
فقط متوجه نشدم که احوال مادر و پدر انشاءالله خوبه؟

کاری که فکر نمی کنم از دست ما ساخته باشه انشاءالله اگر خدا قبول کنه دعاگو هستیم..
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم از لطف شما...

کاش فقط زودتر بگذره):

 بله خداروشکر باتوجه به تصادف سختی که داشتن معجزه الهی بوده و بخیر گذشته..

محتاجم بسیار...
۱۶ شهریور ۹۲ ، ۰۱:۴۶ احمد رضا عباسی
انشاالله هیمن طور که تا حالا را به خیر گذشته هرچه زودتر سلامتیشون را بدست بیارند

گاهی وقت ها خدا بنده هاش را بد میزاره تو آمپاس تا حد تحملشون را به خودشون ثابت کنه تا آدمها بتونند با باور قویتر به خودشون قدم های بزرگتر و محکمتر بردارند
بتونند تو اوج هایی قدم بزارند که شاید تا قبلش فکرش را هم نمی کردند

تنها لازمه تحقق جمله ای که اول کار گفتند باور به "الهی من لی غیرک"

اگر این جمله را قبول داشتی برادر، مادر، داداشات و همه و همه را که ازت بگیرند و خودت را هم کتک بزنند نه تنها خسته نمیشی و کم نمیاری بلکه سینه سپر میکنی چشم تو چشم میگی "ما رأیت الا جمیلا"

"ولادت حضرت معصومه و روز دختر بر شما مبارک"
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون...
حق باشماست...
وخدایی ناکرده ناشکری هم نیست..
اگر هم حرفی زده میشه بیشتر جنبه دلبری داره برای خودش(خدا)...
 به لطف خودش همیشه مخصوصا موقع دلتنگی سرم رو شونه هاشه و...

سلام عطیه جان. چند وقتی بود چون اینترنت نداشتم وبتو ندیده بودم دیشب موقع خواب با گوشیم وارد شدم مطلبی در مورد تصادف خوندم که بیخواب شدم

توروخدا خبری بده . چی شده  خواهش میکنم  دارم دق میکنم.


پاسخ:
سلام
خداروشکر به خیر گذشته...
اون هفته مامان وبابا داشتن میومدن تهران که تو راه با یه کامیون تصادف میکنند؛لطف وعنایت خدابوده که باتوجه به تصادف سختی که داشت فقط دست وسر وصورتشون یکم اسیب دیده.
 

چی تو چشاته که تورو انقدر عزیز میکنه این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه.

اینکه نگات نمی کنم یعنی گرفتار توام  رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام

هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نداشت . بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت 

سلام مامان قشنگم

خیلی وقت بود که به خونه ت سر نزده بودم.از اون روز که با عجله رفتی هم چند دفعه به ذهنم اومد که ازت بپرسم چی شده.اما همش بی دلیل یادم میرفت.خداروشکر که به خیر گذشته و خداروشکر که الان دیگه احتمالا حالت بهتره.

راستی منم بالاخره خونه داااار شدما!بهم سر بزن.البت هنوز اسباب اثاثیه شو نچیندم...!

یاعلی

۲۹ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۰ نازنین روانبخش

سلام عزیزم

خدا رو شکر عطیه جان ...  الحمدلله که پدر مادرت هم خوبن ... خدا رو شکر ...

ان شالله این روزها سخت هم میگذره ... خدا رو هزار مرتبه شکر که سایه شون رو سرته ...

تو این روزهای سخت من رو هم دعا کن ... این روزا دعای تو خیلی گیراست ...

سلام نمی دونم خدا چه قدر به ما صبر داده اما کمش نکنه دیونه شدم اینو خوندم انگار فقط گریه به سرم اومد بد جورهم اومد ان شاءالله سلامت باشند و سایشون از سرت کم نشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی