خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۴ - فرزند فلکه ساعت
    زیبا بود

ارام من بی حسن حال تو مگر میسر است؟

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۱ ب.ظ


  انحنای روح من

شانه های خسته ی غرور من

تکیه گاه بی پناهی دلم شکسته است

کتف گریه های بی بهانه ام

بازوان حس شاعرانه ام

زخم خورده است





دارم میسوزم

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا




موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۰۶/۰۳
ع.توسلی

نظرات  (۲)

۰۵ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۰ نازنین روانبخش
سلام 
توی وبلاگ یه مطلب تحت عنوان هم فکری گذاشتم بحث جالبی شده 
خیلی خوشحال میشم اگه نظر شما هم بدونم 
یا علی
۱۲ شهریور ۹۲ ، ۱۳:۰۴ محمد باقر کمالی
سلام
خسته نباشید
وبلاگ بینظیری دارید
خوشحال میشوم به وبلاگ بنده هم بیایید
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی