خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۴ - فرزند فلکه ساعت
    زیبا بود

این جا باران می بارد

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۰ ق.ظ



به لطف خودت چند ساعتی از دوساله شدنم میگذره


دوسال چندساعته میگذره که درآغوش تو از نو متولد شدم


 دوسال چندساعته که لحظه به لحظه اش تو رو کنارم احساس میکنم

و...


"یاحبیب من لاحبیب له"


***

"الهی و ربی من لی غیرک"




پی نوشت:امشب باهم عهد کردیم که سکوت کنم...
امید دارم که معجزه میشه!

خدایا حلالم کن...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۰
ع.توسلی

نظرات  (۳)

ســــــــــــــــــلاملکم...

قبول باشه این شب ها که داریم به تولدت نزدیک شدیم

"میبینم که وبلاگ آبجی کوچیکت رو از لینک ها برداشتی خانم سعادت نداشتیم یاناراحتی؟؟!

سلام عطیه جان

خوبی؟ طاعاتت قبول-

خیلی وقته فرصت و دسترسی زیادی نداشتم سر بزنم . میبینم که هنوز با قدرت داری ادامه میدی- خوشم میاد از پشت کار و تلاشت. از این که نقش داری و  بی اثر نیستی.

گاهی خیلی دلم میگیره-دلم فکر آزاد می خواد. فشار کاری و روحی گاهی خیلی روم زیاد میشه.

دلم برا نوشته ای یا پیامی ازت تنگ شده. مرسی از ایمیل هایی که فرستادی. اما هیچی حرفای خودت که  می خونم خوب نیست. آره دلم تنگ شده به ویژه برای صدات. امشب شب احیاست. احتمالا تا صبح بیدارم. معمولا این شب ها توی اتاقی خلوت می کنم و اعمال شبو انجام میدم و بقیه اش با خدا حرف میزنم مثل دو رفیق.

به یادت هستم و برات دعای خیر دارم از خدای بزرگ. تو هم برام دعا کن

سختمه ازت بی خبر باشم آبجی خوبم.

ســــــــــــــــلاملکم...

 

 من ممعجزه  می خوام عطــــــــــــــــــیه!

اللم الرزقنا.....

 

گره باز نمیشه نمیشه

 

خوبه

 من خیلی قب تر تصمیم گرفتم روزه ی سکوت بگیرم

برا ارامش خودت و دلت خوبه [قلب]

 

تولــــــــــــــــــــدتم مبااااااارک

 

یاد متنی که پارسال گذاشتیم بخیر بر تولدت!

پاسخ:
سلام.
ممنونم عزیزم...
ان شاالله که میشه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی