خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۴ - فرزند فلکه ساعت
    زیبا بود

در من نمی دانی چه خبر است

چهارشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

خدای من 

امروز هزار بار تو را احساس کردم؛

وقتی او بود و باز هم بی قرار می شدم... 




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۱۲
ع.توسلی

نظرات  (۲)

سلام.بسیار زیبا بود 
از شما متشکرم
چه خبره تو دل عطیه هان؟
 بیا ببین تو وب من چه خبره پس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی