خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

خط خطی های یک نسل سومی

ماییم ونوای بی نوایی بسم الله اگر حریف مایی

در کوی نیک نامان ما را گذر ندادند
گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۵ اسفند ۹۲، ۲۰:۱۴ - فرزند فلکه ساعت
    زیبا بود

هم دعا کن گره از کار تو بگشاید عشق...

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۰۸ ق.ظ
http://8pic.ir/images/t5d8e5y48dh89h8tob.jpg 
من یک دختر مذهبی هستم

من حق دارم ایام فاطمیه پیرهن مشکی تنم کنم (حتی تابستون) و کسی حق ندارد به من بگوید تو همش در غم و ماتم به سر می بری!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم محرم که می شود زنگ تلفن همراه خودم را مداحی بگذارم و کسی حق ندارد به من بگوید تو انسان افسرده ای هستی!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم عکس شهید را به عنوان پس زمینه گوشی ام انتخاب کنم و کسی حق ندارد با دیدن عکس شهید به من پوزخند بزند!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم به جای سینما رفتن شبهای جمعه بهشت زهرا برم و کسی حق ندارد به تمسخر بگوید که شماها را فقط باید در قبرستان!!! پیدا کرد!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم که دوست نداشته باشم اسم بازیگرهای هالیوودی و فوتبالیست ها ی خارجی را بدانم و کسی حق ندارند من را انسان عقب افتاده ای بداند!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم هر کجا عکس رهبرم را دیدم به او ابراز ارادت کنم و اشکهایم جاری بشود به خاطر مظلومیت های آقا و کسی حق ندارد چپ چپ به من نگاه کند!

من یک دختر مذهبی هستم
من حق دارم توی خط واحد بجای گوش دادن اندی و ….، مداحی حاج منصور گوش بدم و حق دارم وقتی راه میرم بجای اینکه زل بزنم تو صورت پسرای مردم سرم پایین باشه و کسی حق ندارد به من بگوید ” چقدر املی “!

من یک دختر مذهبی هستم
من معنای لذت بردن از زندگی را می دانم

من یک دختر مذهبی هستم
من معنای شادی و خنده را می دانم

من یک دختر مذهبی هستم
من انسان غمگین و افسره ای نیستم

من یک دختر مذهبی هستم
من از زندگی به شیوه خودم لذت می برم

اما من به مذهبی بودنم افتخار میکنم.

خداوندا ! تو به داد دل ما برس


پ.ن:
این مطلب کپی ست.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۲
ع.توسلی

نظرات  (۷)

سلام بر عطیه...
 متن زیبایی بود. دست نویسنده و شما درد نکنه!
التماس دعا
سلام خیلی قشنگ بود
 حال شما ستاره سهیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 دلمون تنگ شد ه براتون ها.....
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۱ امام را دعاکنیم

سلام
با موضوع
8 تحلیل انتخابات

به روزم...
سلام.قلم خوبی دارید ولی نوشته هاتون برآمده از دل نیست تا بر دل نشیند.شرمنده!نظره دیگه.در ضمن خواهر گلم یه دختر مذهبی بودن به اینایی که شما گفتید نیست.از آدمایی که اهل دلن بپرس یک دختر مذهبی کیه؟شاید اولین مرحلش این باشه که ما به خودمون گمان داشته باشیم که مذهبی هستیم یا نه!!!!!همانطور که صالحین همیشه به خودشون سوءظن...و بقیش در این جا مجالی نیست...
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۳۹ فاطمه وثوقی
سلام عطیه جانم/چطوری؟لذت بردم ازخوندن این مطلب/ خیلی خوشم اومد/با حق

و دلمونم برات تنگ شده بانو

ممنون. موضوع و مطلب خوبی بود.

عالی بود..............

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی